Paper Time Story: het verhaal achter Paper Time

Overzichtelijk en netjes je werkzaamheden plannen voor zelfstandigen en werknemers

Paper Time werkplanner

Al heel lang “in de planning”
Soms kom je om in de losse opdrachten en werkzaamheden die je af moet krijgen. Je hoofd zit vol en je voelt zoveel druk dat je uiteindelijk veel minder werk afkrijgt dan dat zou moeten. Wat is urgent, wat kan je even tussendoor doen, wat moet je nog doen voor je social media-accounts, welke gespreksnotities moet je nog verwerken. Al jaren heb ik als zelfstandig ondernemer gewerkt met agenda’s, losse plakmemo’s, losse briefjes en lijstjes om al mijn werkzaamheden te structureren. Meestal ging ik hier speciaal even voor zitten aan het begin van mijn werkdag. Ik knipte op een gegeven moment handmatig papiertjes die ik in de ring van mijn agenda kon klikken en verplaatsen. Deze manier van werken gaf mij zoveel meer rust in mijn hoofd. Er ontstond ruimte om te creëren… Mijn overtuiging is dat Paper Time werkplanner een offline plansysteem is wat niet alleen voor mij, maar voor meer werkende en ondernemende vrouwen een ideale oplossing is.

Wil je de planner even bekijken? Klik dan hier 
Onderaan zie je een afbeelding van de weekindeling.